У Сумському національному аграрному університеті знайшли ефективне рішення проблеми, що постала перед багатьма закладами освіти під час дистанційного навчання – браку практичних навичок у студентів. На допомогу прийшла платформа Labster, світовий лідер у створенні віртуальних навчальних симуляторів.

Labster пропонує безкоштовний доступ до інтерактивних 3D-симуляторів у галузях хімії, біохімії, біотехнології, фізики, мікробіології, анатомії, фізіології та наук про Землю. Кожен симулятор містить відеоінструкції, теоретичні матеріали та комплекс практичних завдань, які максимально наближені до умов сучасної лабораторії. Викладачі можуть самостійно підключати студентів до симуляцій і аналізувати результати їхньої роботи.

2 грудня студенти першого курсу факультету харчових технологій виконували віртуальну лабораторну роботу з хімії — вони відпрацьовували навички приготування розчинів заданої концентрації. Адже точність концентрацій реагентів є основою будь-якого лабораторного дослідження, що робить такі вправи надзвичайно важливими для майбутніх фахівців із харчових технологій, крафтових технологій та гастрономічних інновацій.

Під керівництвом к.т.н., доцента Вікторії Івченко студенти у віртуальній лабораторії опрацювали техніку безпеки, пригадали теоретичні розрахунки кількості речовини, потренувалися у зважуванні на аналітичних вагах, роботі з мірним посудом та правилах зберігання готових розчинів. Кожен працював індивідуально й отримав оцінку за точність та акуратність виконання дій.

Такий формат навчання виявився однаково цікавим і корисним як для студентів, так і для викладача. Він довів, що навіть за відсутності доступу до реальних лабораторій студенти можуть здобувати якісні практичні навички завдяки сучасним цифровим інструментам.